En Yeni Yazılar
recent

Will smith nasıl çizilir


Will smith nasıl çizilirAdım adım gerçekçi will smith nasıl çizilir.Sevdiğiniz insanları veya artistleri çizmek istiyorsanız biz elimizden geldiği kadar anlatmaya çalışırız bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz .                                                                                                




İlk adım gözlerin burunun ve kulakların gelecekleri yerleri belirlemek.Bunun için yapabileceğimiz birden çok teknik var.Göz hesabı çizim yapa biliriz kareleme tekniğini kullana biliriz veya pergel kullanıp uzunlukları ölçerek yüzün ana hatlarını çizebiliriz.
Neyin nereye geleceğini belirledikten sonra sıra gölgelendirme de.Ben gölgelendirirken 6B grafit kalem kullandım her hangi bir B kalem tercih edilebilir resmin koyuluğuna göre.
saçlar kaşlar ve sakallarda koyuluğun derecesine göre B kalem kullandım 2B 4B 6B parlak ve ışık vuran yerleri aydınlatmak için ise standart hamur resim silgisi kullana biliriz veya her hangi bir silgi ama hamur silgisi oldukça işimizi kolaylaştırır.
Ceketi çizerken füzen işimizi görecektir.Füzen kalemle ceketi boyadıktan sonra tortillon veya tortillon yoksa kulak karıştırıcısı ile üstünden geçersek oldukça güzel bir görünüme kavuşur.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.