En Yeni Yazılar
recent

Nina Dobrev nasıl çizilir


Nina Dobrev nasıl çizilir
Aşama aşama nina dobrev nasıl çizilir.







İlk aşama yüzün ana hatlarını çizmek.el konusunda eskiden oldukça iyiydim ama portreye yoğunlaşınca malesef biraz geriledim.Yavaş yavaş alışıcam yine.Hb kalem her zamanki gibi ana hatlarda tercihimiz.yüzün ana hatlarını doğru çizmek çok önemli.çünkü bu ana hatlar sayesinde bir sonraki adıma geçiyoruz.



Bir önceki konumda gözleri anlatmam dan dolayı şimdi atlıyorum aşama aşama göz çizmek için bir önceki konuya bakabilirsiniz.saçların gidişatına göre olan kısınları çiziyoruz parlak olan kısımlarıysa atlıyoruz.Bir sonraki resimde anlatıcam aşama aşama saç çizmeyi.





Yüz açık renk olduğundan dolayı 2b kalem kullanılması uygundur peçete veya tortillon ille gölgelendirme yapılabilir.Koyu olan kısımlar örn boyunun üst tarafı buralarda sık tarama yapılırsa daha gerçekçi bi koyuluk verilmiş olunur.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.