En Yeni Yazılar
recent

Kolay bebek nasıl çizilir


Bebek nasıl çizilir sorusunun cevabı büyük bir insanı çizmekle tamamen aynı.Bu resim oldukça kolay alıştırma olarak ta çizile bilir.







Yine yüzün ana hatlarını çizmek ile başlayalım çizime.Ben bu resimde kareleme veya heran gi bi teknik kullanmadım göz hesabı karar verdim neyin nereye geliceğine.





Bu çizimi yaparken elimde 6B hariç bir kalem yoktu fakat siz gölgelere daha çok dikkat edebilirsiniz.Ağız kısmının üst tarafındaki kısma dikkat etmek önemli gerçekçilik konusunda büyük avantaj sağlar benimki biraz koyu oldu ama.
Gözlerin alt ve üst tarafındaki çukurları kararttıktan sonra saçlara geçebiliriz.saçları tek tek şekillerine göre yerleştirmek el alışınca hızlı oluyor .Bunun için alıştırma var ilerki konularda göstericem.
saçlarda bittikten sonra ağızın iç tarafını aşağısı daha açık olacak şekilde yukarı doğru koyulaştırıyoruz.vücududa bitirdikten sonra bu resminde sonuna geliyoruz.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.