En Yeni Yazılar
recent

Göz nasıl çizilir


Ve yine çoğu insanın zorlandığı bir konu olan göz. ve yine başlangıç seviyesinde anlatım.






Göz kapağının ve gözün geleceği yerleri belirliyoruz ve yumuşak bir kalemle hafifçe çiziyoruz.







Gözbebeğinin geleceği yeri önceden hafifçe işaretleyin ve sonra göz bebeğinin içini ışık vuran kısım hariç doldurun.






Gözdeki şekilleri verebilmek için resme bakarak koyu kısımları karartın ben resmi kafamdan yaptığım için kafama göre kararttım.








gözün etrafını ve göz içindeki karanlık noktaları hafifçe boyadıktan sonra tortillon ile gölgelendiriyoruz.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.