En Yeni Yazılar
recent

Gerçekçi göz nasıl çizilir


Gerçekçi göz nasıl çizilirGerçekçi göz çizmek bakışlara anlam yüklemek oldukça zordur.Ama herşeyde olduğu gibi bununda püf noktaları var.Aşama aşama karakalem göz çizmeyi anlatıcam bu yazımda sizlere.





Her çizimimize başladığımızda olduğu gibi yine gözümüzü ana hatlarıyla çiziyoruz.ben yine göz kararına başvurdum siz kareleme veya her hangi bir teknik kullana bilirsiniz.Hb ile ana hatları çizmek çok sert olmadığından iyi bir karar olacaktır.



Gözümüze inceden inceden detay giriyoruz göz bebeği 6b veya daha yüksek numaralı bir kalemle boyandığında koyu olacağından daha kerçekçi bi görünüm sağlayacaktır.





Gözün orta kısmı gölgelendirilip tortillon ile dağıtıldıktan sonra sıra göz kapakları ve kaşlara geliyor.kaşlarda ilk önce hafif tarama çizgileriyle gölgelendirme sonrasında kaşları çizmeyi tavsiye ediyorum.


Gördüğünüz gibi buda gözlerimizin son hali kullandığım kalemler 2b,4b,6b,hb .Malzemeler hamur silgi ve tortillon bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.