En Yeni Yazılar
recent

Vücut nasıl çizilir



Renkli kalem vücut çizimi.Vücut çizmenin kolay yollarını anlatıcam.








                                                                                                              İlk olarak iskelet sistemini çizmekle başlıyoruz bunu çöp adam çizmeye benzete bilirsiniz.Sonra çizdiğiniz resme aynı iskeleti çizin.sonra ortalama olarak kasların ve kafanın geleceği yeri hesaplayıp hb kullanarak çizin.




Gölgeli olan kısımları gölgelendirdikten sonra geri kalan kısmı çiziyoruz.benim resmimde ikinci bi adam var ve ceketi var parlak ceketleri çizmeyi de anlatayım ilerid deyatlı anlatıcam.parlak olan kısımları işaretliyelim ve bir sonraki aşamaya geçelim.






 ceketteki parlak olmayan kısımları 4 b  ve 6b ile kararttıktan sonra tortillon ile gölgelendirdim.Hamur silgi ile parlak kısımları biraz daha aydınlattım. renk olarak siyah kısımların üzerini kırmızı kalemle geçtim ve sonra hazır tenrengi kalemle geriye kalan kısımları boyadım.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.