En Yeni Yazılar
recent

Renkli kalem portre



Renkli kalem yüz nasıl çizilir.renkli kalemde yüz çizimi ve anlatımı.

Birinci adım gözlerin burunun ağazın gelecekleri yerleri belirlemek.Normalde yaptığımın aksine tenrengi kullanmadım bu sefer kahverengi kırmızı ve beyaz kullandım .
burun yanakları gibi bazı detayları aynı renklerle fakat biraz daha yoğun kullanarak belirginleştirdim .Renk dağılımını kulak karıştırıcısıyla yaptım.Gözlerde 6b kalem kullandım koyu olması açısından.
kaşlarda yine koyurenk kalem kullandım 4b ve 6b .
Poşu en çok vakit alan ve sabır isteyen şeydi bu resimde.belki kıyafetlerin toplamına 1 günümü harcamışımdır renklendirdikten sonra yine kulak karıştırıcısı ile renk dağıtımı yaptım.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.