En Yeni Yazılar
recent

Pastel Kalem ile Mustafa Alabora Çizimi


Öncelikle merhaba arkadaşlar usun süredir çizim paylaşamadım sebebi ise kalemlerimin bir türlü gelmemiş olmasıydı.Sadece paylaşım yapmak adına paylaşım yapmayı sevmiyorum.Uzatmadan tekrardan konuya girelim.Mustafa Alabora'yı çizmek aslında bakarsanız uzun bir süredir aklımda vardı.Fakat sürekli unutuyordum Poyraz karayel dizisine oyuncu olarak girmesi ile aklımda portresi canlandı.Ve Çizime koyuldum.
 Bahsettiğim yeni pastel kalemlerim bunlar.Oldukça kolay kullanımları var .Ve beyaz kalemin verdiği efekt kesinlikle harika .


 Gözlük bu resimdeki en önemli bölümlerden biri.Renklendirme için siyah ve beyaz bastel kullandım.
 Yüzü renklendirirken kahverengi kırmızı ve bol miktarda beyaz kullandım.
 Üst bölüm gördüğünüz üzere tortillondan önceki hali.



Ve son olarak resimdeki bol ışık alan bölümleri beyaz kalem ile açtım.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.