En Yeni Yazılar
recent

Sigara içen kadın çizimi




Bazı kişisel sebeplerden ötürü uzun süre çizim ekleyememiştim bu güne nasip oldu.İnternette gezinirken bulduğum bu resmi çizmeye karar verdim.






Duman çizmek sizin için bir ilk mi bilmiyorum fakat benim için bir ilk oldu.Pek zor gelmedi fakat iyi çizip çizemediğimi sizlerin taktirine bırakıyorum.

Gözler beni epey bir zorladı çünkü gözler oldukça kısık ve biraz karartınca hemen farklı yönlere bakıyormuş gibi duruyor.

Ten rengi olarak kırmızı kahverengi ve beyaz karışımı kullandım ve renkleri beyaz kalemden sonra daha çok yumuşatmak için tortillon kullandım.
Ben dumanı ortalama olarak 3 aşamadan geçirdim.
1:hafif bir şekilde taslağı hazırladım.
2:ana hatları ortaya çıkardım.
3:tortillon ile hafif bir gölgelendirme yaptım.

Bu da resmimizin bitmiş hali en son olarak kontrastı arttırdım.Ve bazı alanları koyulaştırdım.Koyulaştırmaktan kastım renk doldurmak gölgelendirmek değil.








Artık her çizmimizin altında videomuzu paylaşarak sitemizde 10 resim gösteriyorsak videoyu izleyerek 30 40 resme ulaşabilirsiniz.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.