En Yeni Yazılar
recent

Mary Elizabeth Winstead çizimi


Bunun gibi gözler gördüğüm zaman internette çoğu zaman diyorum ki içimden , işte bu resmi çizmeliyim ve sonuç ortada.Umarım beğen mişsinizdir.







 Birinci aşama hizalama tekniği ile neyin nereye geleceğini belirliyoruz.Ortalama olarak belirlememiz yeterli.Gözlerin gölgelerinin gelecekleri yerleri hafifbir kalem le çiziyoruz.Bu aşamada hb kullandım.





Gözü boyarken aşamalı olarak kalem değiştirdim en parlak olan kısım hariç ilk önce h3 kalem ile bütün gözü boyadım.Sonra koyuluğa göre 2b 4b 6b kalem kullandım. Gölgelendirmeyi tortillon ile yaptım.Bu aşamada istemeden de olsa en parlak olacak kısımları biraz boyaya bilirsiniz ince kısımlarda hamur silgi işinizi görecektir.Göze daha çok gerçekçilik katmak adına bir kaç ufak göz damarı ekleyin ince tortillon ile yapabilirsiniz bu aşamayı.Gözün üst kısmındaki taraflara 6b kalem alt tarafına ise 2b kalem kullanmak renk değerli açısından iyi bir seçim.

  Kaşları 6b sivri bir kalem le yapın kaşlar sonuçta koyu ve ince olmalı.Yüzün sol ve koyu olan tarafı 6b grafit kalem ile yapın.Burun çizmeyi daha önceki konularda anlatmıştım konuya gitmek için buraya tıklayın.                                                                                                                                                                   
Taramayı 6b kalem ile yaptım ve üst taraftaki gölgelendirmeyi grafit kalem tozuyla yaptım.Bu hem koyuluğu sağlayacak , hemde üstünden biraz kalem ile geçtikten ve birazda hamur silgi ile sildikten sonra güzel bir görüntü çıkıyor ortaya.





Gördüğünüz üzere buda resmin bitmiş hali bu resmi gözler için çizmiştim umarım beğenmişsiniz dir. Çizecek olanlara şimdiden kolay gelsin.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.