En Yeni Yazılar
recent

Narniadaki Tumnus nasıl çizilir


Akşam hangi filmi izlesem diye düşünürken birden aklıma narnia günlükleri geldi.Filmi ararken müzik çalan ,panın fotorafını gördüm ve içimden dedim ki bu resmi çizmeliyim.






 1-Birinci adım olarak resmi hemen telefonuma indirdim ve filmi açtım.Telefonumun ekranındaki resim biraz ufak olduğundan resmin eskizini kağıda çizmek oldukça zor oldu.Bu aşamada resim oldukça çirkin olsada sabretmek resim konusunda önemli bir yere sahip.





2-İkinci aşamada çizgileri çok sert kullandığımı farkettim ve çoğunu silmek zorunda kaldım.Aslında buda bir teknik konuya değinmişken anlatayım ilk önce sert bir şekilde ana hatları çiziyoruz sonra siliyoruz kalan izleri takip ederek resmimize devam ediyoruz.Bu bize hiç gözükmeyen ana hatları sağlıyor yani daha gerçekçi çizimler için işimize yarar.


3-Üçüncü aşamada daha çok detaylara iniyoruz.saçlar kulaklar tüyler ve yanlış yapılmış yerleri düzeltiyoruz.Çizimlerde yumuşak çizgiler hep hoşuma gitmiştir.Gözler ve kaşları biraz daha düzelttikten sonra bir sonraki aşamaya geçe biliriz.






4-Artık atkıya geçebiliriz atkıyı çizmek için birbirine geçen çizgiler çizmeniz yeterli.Detaylı bir resim olmayacağından atkıya fazla özenmeden detaya girmeden çiziyoruz.Saçları yumuşak ve elimizi serbest bırakarak çiziyoruz.





5-Son olarak hafif tarama çizgileri ile yüzü boyuyoruz.kulaklara ince bir kalemle tüyler çiziyoruz ve gerçekçiliği bu sayede arttırmış oluyoruz.Sakalları karma bir şekilde çiziyoruz karmadan kastım kafanıza göre yumuşak çizgiler atabilirsiniz.kulakların iç kısımlarını karartıyoruz ve resmimiz tamam beni takip ettiğiniz için teşekkürler.
Malzemeler:Sadece bir adet 6b grafit kalem.


Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.