En Yeni Yazılar
recent

Selena Gomez Nasil Cizilir


cizerken ve boyarken oldukca zevk aldigim bir resim oldu.insan boyarken sulu boyanin sihrine kapiliyor.


Her zaman oldugu gibi cizimimize eskizimizi yaparak basliyoruz.

gozler goz bebegi ve makyaj oldugundan dolayi oldukca siyah bu nedenle bu kisim oldukca basit ince bir firca ile dikkatlice boyuyoruz.








Sonrasinda gozlerde koyu kahverengi kullandim siyaha biraz su katarak makyaji yapabilirsiniz tabiki rengede bagli.
yuzde kahverengi beyaz ve kirmizi kullandim ten rengi genel anlamda tutturulmasi en zor renk bence.

dudaklarin arasindaki koyu cizgide siyah onun haricinde dudagi ruj rengine yani gul pembesine boyadik.
saclar kahverengi ve siyah fakat dipler daha siyah resme gore boyadigim icin bu sekilde oldu simdiden elinize saglik kolay gelsin.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.