En Yeni Yazılar
recent

Beastly nasıl çizilir


Uzun süredir çizmek istediğim ama hep ertelediğim bir resimdi.Sonunda çizmek nasip oldu.Beastly filmini izlemiş olanlar hatırlıycaktır.Oldukça güzel bir filimdi.







İlk aşama neyin nereye geleceğini belirlemek.Bu resimde çok detay olduğundan biraz karalamayı anımsattı bana ilk başlarda.Hb bir kalem başlangıç olarak işimizi görecektir.Ana hatları dövmelerin ve yaraların gelecekleri yerleri belirledikten sonra bir sonraki şamaya geçebiliriz.




Burnun sağ tarafı resimde gördüğünüz üzere daha koyu ,bu kısımda 6b kalem ile gölgelendirme yapıyoruz.Gözün hemen üstündeki çukur görünümünü verebilmek için o kısmıda 6b ile gölgelendiriyoruz.yanaklar ve daha açık olan kısımlarda bu sefer hb kullandım daha açık renkli bir resim olduğu için.




Yara çizerken dikkat etmemiz gereken şey derinlik izlenimi. bunu yarayı çizdikten sonra açık olan kısmın ortasına bir çizgi çizip üst ve çukur kalan kısımları daha koyu renk ile gölgelendirmek ile sağlaya biliriz.Resmi çekerken gece olduğundan fotograf kalitesi biraz kötü oldu kusura bakmayın.
Dövmeler ve yaralar gölgelendirildikten sonra resmimiz hazır umarım beğenmişsinizdir. Lütfen sayfamı takip etmeye devam edin.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Blogger tarafından desteklenmektedir.