En Yeni Yazılar
recent

Uçurum yaman karakteri çizimi



Farklı bir teknikle çizdiğim uçurum dizisinin yaman karakteri.


İlk olarak gölgelerin gelecekleri yerleri şekilleri çizip içlerini 6b kalem ile doldurdum.Bunu yapmak ortalama 3 saatimi aldı tahmini olarak yerleştirince olukça zor oluyor.



HB ile yüzde hafiften gölgelendirme yaptım.







Buda resmin son hali saçların çizimini ilerki konularda anlatıcam.takım elbisede 6B ve HB kalem kullandım kör olan gözü 3h ile yaptım daha açık renk olması açısından.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.