En Yeni Yazılar
recent

Kolay yaşlı insan göz çizimi


Yaşlı insan gözleri biraz hüzün bolca yaşanmışlık anlatan gözler. İnternette gezerken gördüm çizmeden edemedim.








Bu tekniğin varlığından emin değilim.Lakin göz kısmını çizerken oldukça işe yarıyor.İlk olarak uzun bir çizgi çiziyoruz gözlerin gelecekleri yere.İkinci olarak çizdiğimiz çizginin ortasına bakışın açısına bağlı olarak dikey bir çizgi çiziyoruz.Burunun boyutunu iki çizgi ile belirledikten sonra gözlerin ana hatlarını çiziyoruz.Tamamen aşama aşama anlatmamamın sebebi oldukça kolay bir kısım olması.Bu kısımda hb kullanmamız iyi olacaktır tabi ki sizin seçiminize kalmış çok koyu bir kalem kullanmadığınız sürece her kalem kullanıla bilir.
Göz içlerini çoğu zamanda olduğu gibi 6b kalem ile boyadım.Bu kısımdaki kırışıklıklar gibi detayları ince tortillon ile yaptım.ince tortillon daha ince ve sert detaylar verirken çok iş görüyor resimde de görüldüğü gibi.kaşların gelicekleri yerleri belirledim ve ince ince belirttim.yaşlı insanları çizerken normalden uzun fakat seyrek kaşlar yapmanız daha doğru olacaktır.


Orta kısmı 6b kalem ile geri kalan kısmı hb ve 2b ile yumuşak bir şekilde tarayın.Bu aşamada kalın tortillon kullanın , sonuçta gölgeyi yayacağımız kısım geniş ve yumuşak bir şekilde yaymak istiyoruz. Kaşları ince ince değim üzere seyrek bir biçimde çiziyoruz.Bu aşamada genel seçimim 6b olmasına rağmen yaşlı insanların kaşlarının o kadar koyu olmamasına karşın 2B sivri kalem kullanmak odukça iyi bir seçim.

Bu aşamada biraz daha gölgelendirme dışlar daha koyu içe doğru daha açık olmak üzere.Biraz deri dokusu vermek adına ince bir kalem ile rast gele ufak ufak kareler ekleyin.Ve sonunda geldik resmimizin son aşamasına sağ alt köşeye imzanızı atın ve resminiz tamam elinize sağlık.
Daha eğlenceli bir yazı olması için elimden geldiğince eğlenceli anlatmaya çalıştım.Umarım beğenmişsiniz dir.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.