En Yeni Yazılar
recent

Grafit kalem tozu


Çizim paylaşmadan önceki son konu gölgelendirme.Bu resmi belki renkli kalem portre konumdan hatırlarsınız neyse konumuza dönelim.Gölgelendirmenin bildiğiniz üzere bir çok yolu var fakat bu gün biraz daha alışılmışın dışında bir yöntem anlatmak istedim sizlere.İlk grafit kalemimi aldığımda ki çok olmadı bir iki ay önce ucu düz oluncaya kadar çizim yaptım.kalemi kalem tıraş ile tıraş ederken kalemin yumuşaklığının sebebiyle oluşan tozu farkettim ve bir kağıda boşalttım.Tortillon ile kağıda sürmeyi denediğimde oldukça güzel gölgelendirme yaptığını farkettim. Oysaki  daha önceden bunu başka kalemler ile denemiş olmama rağmen hiç iyi bir sonuca varamamıştım.Fakat 6b grafit kalemin tozu oldukça güzel ve işlevsel.sizde deneyin sonuçlarından memnun kalıcaksınız.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.