En Yeni Yazılar
recent

En güzel çizim alıştırması


Merhaba arkadaşlar okul dolayısıyla fazla paylaşım yapamıyorum ama aklıma konu geldikçe çizmeye ve paylaşmaya çalışıyorum.Bu konumuzda bana göre en iyi çalışmayı anlatıcam.Önümüzde gördüğümüz nesneleri çizmek bence en güzel alıştırma hem pratik açısından hemde çizimimizi geliştirmek açısından.
İlk olarak masa sandalye gibi sabit ve fazla zorluk içermeyen nesneler çizerek başlaya biliriz.Bu adımın bir sonraki aşaması canlı hareketli nesneleri çizmek.Bu daha çok görsel hafıza gerektirir.Görsel hafızayı geliştimenin birkaç yolu var.
Örn: eve giderken ki köşedeki tabela da ne yazıyor ?
Bu soruda gözünüzde canlanıyorsa o tabela demek ki görsel zekanız iyi.Fakat ne yazıyordu diye düşündüyseniz biraz daha dikkatli bakabilirsiniz.Görsel zekanızı çok geliştirirseniz bu gün gördüğünüz bir insanı iki hafta sonra dahi çizebilirsiniz.

Buda okulda perspektif çalışması cetvel kullanmamız yasaktı.Gerçek ölçülerine göre çizmemiz gerekiyordu fakat pek beceremedim.Ama hocaya beğendirdim önemli olanda bu bence.Bunları sürekli uyguladığımız da resimlerimizin oldukça geliştiğini görürüz.Altlarına tarih yazmak ne kadar sürede ne kadar geliştiğimizi görmek için iyi bir teknik.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.