En Yeni Yazılar
recent

Tekstil Dersine Giriş


Tekstil de bir sanat sayılır.Tekstil dersine ilk girişimde baskı konusunu işliyorduk öğretmen neyin baskısını isterseniz yapa bilirsiniz deyince beynimde ampuller yandı.Hemen İeasydraw yazayım diye düşündüm ve bir kağıda 3 dakikalık bir karalama ile İeasydraw yazdım.Sonra bu yazıyı kestim fakat d gibi harflerde orta kısmın kalabilmesi için ufak bir parça bırakmak zorunda kaldım.Öğretmende bende sonuçtan pek bir memnun kaldık.Oldukça hızlı bir çalışma oldu.Yapım aşaması ise çok basit ilk önce kağıdınıza yazacağınız veyatta çizeceğiniz şekkli çiziyorsunuz.İkinci aşama bir maket bıçağı ile çizdiğiniz şekli kesiyorsunuz.Sonra ucunda sünger olan bir tahta yardımıyla kestiğiniz yerlerden baskı yapıyorsunuz.Çok eğlenceli bir konu bu ilk dersim di fakat ileri ki derslerde yaptıklarımızı da ekleyeceğim.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.