En Yeni Yazılar
recent

Gözlerınıze İnanamayacaksınız


Sanat ucu bucağı olmayan hiç bir şekilde daraltamayacağımız bir kavram.
Hep çizim göstermem yerine birazcık çeşitlilik olsun dedim.Ve size harika bir video göstermeye karar verdim.Bir adam çocuklarının yemek yemesini eğlenceli kılmak adına, krepleri portre şeklinde yapıyor.Bunun zor olan kısmı krep bir yemek ve tavada pişiyor ya yanarsa ...
Ama adam bu işi oldukça iyi bir şekilde beceriyor ve işte video iyi seyirler.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.