En Yeni Yazılar
recent

Kadın yüzü nasıl çizilir


Kadın yüz çizimi
Uzun bir aradan sonra çizime döndüm. Malesef ancak derslerin elverdiği kadar çize biliyorum.Neyse bu yazımda daha açık bir şekilde kadın yüzünün nasıl çizildiğini anlattım zaten erkek yüzüyle aynı mantık.




Burada form lama diyoruz bu aşamanın adına.İlk önce yüzün formunu çiziyoruz basit bir şekilde bu aşama bitince birinci aşama mızı tamamlamış oluyoruz.






 İkinci aşama olarak gözleri burunu ve ağazın yerlerini belirleyip yerleştiriyoruz.Fakat bu aşamada önemli bir unsursa boyut ben boyutları bir kalem yardımıyla alıp yapmayı tercih ediyorum.Canlı çizimlerde de bunu uzaktan kalem ile belirleye biliyoruz o aşama ya gelince uzun uzun anlatıcam onu.



Üçüncü aşamada gölgelendirmeye geçiyoruz.Artık çok aşina olduğumuz bir kavram olduğu için derine inmiyorum.Renk açıklığı ve koyuluğuna göre numaralandırılmış kalemler ile gölge lendiriyoruz. Gölgelendirme de tortillon ve peçete kullanıyorum ben daha iyi bir renk geçişi sağlamak adına.




Resim ışıktan dolayı kötü çıkmış özür dilerim.Bu aşamada da bir önceki aşamanın devamını getiriyoruz.Yüzdeki noktaları tortillonun ucunu karartarak yapıyoruz.







Buda resmimizin bitmiş hali umarım anlatımı ve çizimi beğenmişsiniz dir. şimdiden yapacak arkadaşların ellerine sağlık iyi çalışmalar yazıların devamı için lütfen sitemi takip edin.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.