En Yeni Yazılar
recent

Robert pattinson nasıl çizilir


Robert pattinson nasıl çizilir
Gelelim birazda herkesin sevdiği ünlülere Robert pattinson alaca karanlık serisini izlerken bişeyler karalayım dedim ve karaladım .






Bu sefer gözlerin burunun ve ağızın gelecekleri yerleri çizgi ile belirttim bunun için bikaç ufak ölçüm almanız yeterli .Bu tekniğin nasıl yapıldığını ilerki konularda anlatıcam kareleme tekniği üç konu sonra.






Eğer yeni başladıysanız kareleme tekniğini tavsiye ederim oldukça kolay bir teknik iki konu sonra anlatıcam.fakat eğer çok iyi olmak istiyorsanız bence bu teknikten kaçınmanız gerek çünkü sokaktaki bir insanı kareleme tekniğiyle çizemezsiniz sonuçta.





Gölgelendirmeleri 6b kalem ile yaptım koyu bir kalem olduğunu düşününce iyi bir seçim tavsiyem 6b grafit kalem.oldukça koyu çizdiği için tortillon ile bir kere üzerinden geçmeniz yeterli oluyor.saçlar için 4b ve hamur silgi kullandım.





Cekette füzen kullanıcaktım ama füzenle normal kurşun kalem kullanmayı sevmiyorum.Boyalar üst üste iyi olmuyor bence.T shirt koyu siyah olduğundan sık tarama ile 6b kalem kullandım.cekette ise koyuluğa göre 4B Hb ve 6B kullandım.Ve sonuç olarak Robert pattinson çizimimiz hazır.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.