En Yeni Yazılar
recent

Nathalie Kelley nasıl çizilir


Nathalie Kelley birçoğumuzun hızlı ve öfkeli filminden tanıdığı ve beğendiği bir oyuncu.Kimi çizeyim diye düşünürken birden düştü aklıma. Nathalie Kelley'in basit bir şekilde nasıl çizildiğini görmek  yazının devamı okuyun.






Bu çizimde genelde kullanılan tekniği uyguladım.Gözlerin burunun ve ağazın gelecekleri yerleri çizgiler ile belirledim.sonra kalem ile ortalama bir ölçü alarak kağıda çizdim.oran orantı olarak oldukça başarılı oluyor bu teknik ve oldukça kolay.




Bu seferde çoğu zaman olduğu gibi gözü boyamak ve gölgelendirmek ile devam ettim.Gözler bana göre ki bir çoğumuz aynı fikirdeyizdir muhtemelen gözler bir insanın en çok kişisel özelliklerini yansıtan organ.Bir insanın gözlerine bakarak rahatlıkla duygularını anlayabiliriz bu sebeple gözlere özellikle özen gösteriyorum çoğu resimde.





Kirpikler yeni tıraş edilmiş sivri uçlu koyu bir kalemle 6b vb bir kalemle çizilebilir.Burada dikkat etmemiz gereken bir diğer konu göz pınarının iki çizgiden oluştuğudur bunu da yumuşak sivri uçlu bir kalemle çizmemiz uygun olacaktır.




Gölgelendirme de çoğu zaman olduğu gibi 6b grafit kalem kullandım. Gerek kullanım kolaylığından gerekse kağıdı yumuşak boyamasından çoğu zaman 6b grafit kalem tercihimdir.Daha koyu olacak kısımları daha sık tarıyoruz daha açık olacak kısımları daha az tarıyoruz.Tamamen parlak olacak kısımları hamur silgi ile siliyoruz.
Saçta 6b normal kalem kullandım sık tarama sayesinde daha koyu bir doku oluşmuş oldu.saçın alt kısımlarındaki detay olmayacak kısımları tarama ile gölgelendi re biliriz fakat detay gireceğimiz kısımlarda bu biraz işimizi zorlaştıracaktır.




Bir sonraki aşamada gördüğünüz üzere saçlar oldukça belirginleşmeye başladı taradığımız kısımları tortillon ile dağıttıktan sonra kalem ile ince ince saç telleri ekliyoruz bir kaç tane gerçekçiliği arttırmak açısından.






Parlak kısımları hamur silgi ile nazikçe sildikten sonra resmimiz hazır umarım beğenmiş sinizdir.Beni takip ettiğiniz için teşekkürler.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.