En Yeni Yazılar
recent

Yağlı boya vücut çizimi




Merhaba arkadaşlar bu aslında bu sayfadaki ilk kendi yağlı boya aşama aşama çizimimiz.Yağlı boya püf noktalarını daha önceden anlatmıştık.Fakat bu sefer bunların hiç birine uyma şansım olmadı çünkü fırçam yoktu.
Fakat 10 parmağımız varken fırçaya da pek lüzum kalmadı aslında.Parmaklarımın arasında dolaşan boya ve o kalın yağ dokusu bana dahada çok ilham verdi.Resmimde ağırlıklı olarak kırmızı tonu kullanacağımı bildiğimden kırmızı tonu paletin üstüne sıkarken ki bende bu (bardak) oluyor, diğer renklerden biraz uzak sıktım.Sebebi daha saf ve karışımsız kalması.




Resmimin ana şemasını en kaba hatlarıyla çizdim kara kalem portrelerimiz de olduğu gibi.Fakat burada ki fark daha kaba taslak bir şey çize biliriz boya zaten tamamen üstünü kaplayacak bundan sonrası sizin maharetli ellerinize kalmış.Bu kısmı geçtikten sonra sıra en sevdiğim kısma boyamaya geliyor.
ben resimlerimi kat kat yapmayı seviyorum.Tıpkı duvar boyası gibi astar boya vs vs.
Bu sebeple alt fonda gözükecek rengi ilk başta tuvale boyuyorum.Ben bu aşamaların hepsinde parmağımı kullandım bu yüzden pek titiz davranamadım fakat sonuçtan memnunum.
Not:Şemayı çizerken yüksek uçlu 6b vb kalem kullanmayın boyanıza karışır.


Bu kısımda tamamen şemamızı boyadıktan sonra resmimiz belli belirsiz ortaya çıkmış oluyor.Tabi ki ne olduğunu anlıyoruz fakat tam olarak nasıl ve ne kadar güzel gözükeceğini kestiremiyoruz. Nu bayan  çizimlerinde kırmızı çarşaf örtü  gibi şeyler çok hoş duruyor bence bende eklemeden edemedim.








Bu resmimizin arka plan ve figürün oluşmuş hali fakat daha renkler gölgeler ve daha bir çok şey eksik.Ton lama olarak oldukça güzel tonlar ve renkler bence fakat daha güzel ola bileceği kanaatindeyim.Daha realist bir çalışma olmasını istediğimden daha insan tenine benzer bir renk oluşturmalıyım.








Ten rengi oluşturmak biraz güç ola bilir.Bunu size tam olarak söyleyemeyiz.Fakat Şuan kullandığım rengin karışımını verebilirim.
 Ten rengi karışımı:
1.Kırmızı
2.Kahve rengi
3.Beyaz
Not:Tenrengi için ben bol miktarda beyaz beyaza nazaran çeyrekten biraz az kırmız ve kırmızıyla eşit düzeyde kahve rengi kullandım.Fakat unutmayın ben alt yüzeyide boyamıştım ve alt yüzeyin oldukça çok etkisi var renk karışımında ve tonlamada.



Bu asamada artik renklerimiz iyice oturdu ve detaya girilmeye hazir.Arkaplani siyah yaptim ve aralardan koyu yesil gözukuyor.Koyu yesil ve siyah bence cok yakisiyor.kirmizi ortude yumusak kivrimlari göstermek icin siyah boya kullandim.Parlak alanlari daha cok ortaya cikarmak icin beyaz boya kullandim.






Not:Resim hala devam etmekte diger asamalarida eklenecektir.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.