En Yeni Yazılar
recent

Melek Mezar Çizimi


Sonuç çok iç açıcı olmadı ama anlatım için uygun.Gece yaptım ve ışık konusunda problemlerim oldu.Neyse hemen anlatıma başlayalım.



Birinci aşamada oran orantı kurallarına uyarak hemen eskizimizi kaba taslak halde tamamlıyoruz.Bunun için çok sert olmayan bir kalem ve bir silgi iş görür.Bastırmamaya dikkat edin ki sonraki aşamalarda zorluk çıkarmasın iz kalmasın.






Eskizimizi tamamladıktan sonra hemen gölgelendirmeye atılalım.Resmin koyuluğuna göre koyuluğumuzu giriyoruz bunu yaparken yumuşak uçlu bir kalem kullanmamız dağıtma konusunda bize yardımcı olacaktır.






Gölge tonlarını tarama çizgileri ile verdikten sonra "tortillon" veya kulak karıştırıcısı ile rengimizi dağıtıyoruz.Bir dahaki resimde doku göstermeye çalışacağız.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.