En Yeni Yazılar
recent

Renkli kalem kadın yüz çizimi



Aslında sadece ağız ve dudak formunu deneme amaçlı bu çizimi yapacaktım.Fakat bir başlayınca insanın yarım bırakası hiç gelmiyor.Bende devam etmeye karar verdim.Umarım beğenirsiniz.








Öncelikli olarak dudak çiziminde heryer eşit olmak zorunda değil.Neden diye soracak olursak dudak şekli çizdiğimiz insanın mimiği gibi şeyler dudağı etkiler.Bu yüzden çizeceğimiz resmi iyice inceleyerek buna karar veriyoruz ve devam ediyoruz.



 Dişleri pek boyamak tavsiyem değildir çünkü çok basit bir tortillon darbesi ile çok koyu bir diş elde edip gerçekçiliği kısa biliyoruz.Bu nedenle dişlerin sadece daha koyu kalan kısımlarını hafif siyahlaşmış bir tortillon ile koyulaştırıyoruz.
 Bu kızın gözleri oldukça rengi içinde barındırıyordu.Bu sebeple renk dağılımını iyi oturtmak çok önemli yanlış bir renk dağılımı göze yapaylık vererek realizimden uzaklaştıracaktır.
Ve son olarak ten rengini hazır ten rengi kalem ile veya kahverengi beyaz kırmızı karışımı ile tamamlıyoruz.Umarım beğenmişsinizdir iyi çizimler.

Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.