En Yeni Yazılar
recent

Meryem Uzerli Nasıl Çizilir


Aslında amacım başlangıçta Meryem Uzerli yi çizmekti ama yorgunluğa mihrap düşünce ortaya böyle bir sonuç çıktı.Oldukça hata olsa da sizler ile paylaşmak istedim.







İlk başta tabi ki eskizimizi çiziyoruz.Bu resimde eskiz umut vericiydi ama olur böyle vakalar :)Göz hesabı kullandım çizimin başlangıcında ve devamın da.Bu aşamada yine 0.7 uçlu kalem kullandım.






 Gözlerde portakal rengi,kırmızı,kahverengi ve gri kullandım.İç kısmında tabi ki yeşil ve göz bebeğinde de siyah kullandım.Göz bebeği çok nadiren başka renk olur oda parlama ile alakalı bir durum.






Yüzde yine kahverengi kırmızı ve beyaz kullandım.Kaşlar başta çok siyah oldu fakat sonradan düzeltilebilir büyük bir sorun değil.








Aslında bakacak olursak bu aşamaya çok saklamış olduk ama devam edelim.Saçlarda turuncu rengi beyaz aralıklar ile ekliyoruz.Budaklarda beyaz kısımlar bırakmak çok önemli aksi taktirde gerçekçi durmaz.Dudak göz gibi kısımların çizimleri daha önceki konularımızda mevcut yakında daha üst seviye çizimleri daha üst seviye anlatım ile sizler ile paylaşacağız.
İyi çizimler...


 


Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.