En Yeni Yazılar
recent

Ağaç nasıl çizilir


Ağaç nasıl çizilirAğaç nasıl çizilir size anlatırken bende deniyorum ilk ağaç çizimim.Doğa resimleri veya manzara resimlerinden hoşlanıyorsanız size göre bir konu.Belkide benden iyi çizersiniz şimdiden kolay gelsin arkadaşlar.


 
İlk olarak her resim de olduğu gibi neyin nereye geliceğini belirliycez .Hb gibi yumuşak bir kaşlem kullanmak sonradan siliceğimiz için iyi olabilir.





Dalların kalınlıklarını belirlemek ve gölgelerin geleceği yerleri karartmakla başlıyabiliriz. Koyu yerleri 6B ile aydınlık olacak yerleri ise h kalemler ile gölgelendiricez.



Tüm dalları kararttıktan sonra zemine geçtim.Zemini tortillan ile gölgelendirdim ve gerçekçiliği arttırma çabasına yerlere ufak tefek detaylar yerleştirdim.Çalı olacak yerlri kararttıktan sonra hamur silgi veya ucu sivri bi silgi ile üst taraftaki aydınlık olacak yerlerin rengini açıyorum.


Sizden Tek İsteğimiz Lütfen Bir yorumu Çok görmeyiniz.

Unknown

Unknown

Ufak yaşlardan itibaren resim ile ilgilenmeye başladım.Bunun üzerine İeasydraw'ı kurdum.Bundaki asıl amacım insanların ve benim eserlerimi sergileyerek fikir alış verişi yapmaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen payalşımlara yorum yapınız

Blogger tarafından desteklenmektedir.